Fick skruva bord pâ arbetspass !

Idag var det som vanligt i skolan, under arbetspass fick man skruva bord med Mats, ( har ont i hânderna), om ni undrar varfôr dom svenska bokstâver ser lite konstiga ut sâ e det fôr att jag skriver frân en fransk dator :S
Sen nâr Alma,Bella o jag satt i bibblan, hahh xD sâ sa jag att om nâgon lârare kom in sâ skulle jag slânga mig pâ bokhyllan, men sen sâ "râkade jag" slânga mig pâ bokhyllan i alla fall >.< och dâ rasade hela skiten ner och jag gjorde sônder bokhyllan hahahhha alla bara asgarvade xD
ha de sâ bra soeetisar
kramar
alicepalice

Kommentarer
Postat av: nataliee

Hahahaha! :D mkt bra jobbat då! :D blev lärarna arga när de såg bokhyllan då? :P <33

2009-11-12 @ 21:06:15
Postat av: Almaa <3

så jävla roligt de var haha <3 pöss §

2009-11-13 @ 22:24:50
Postat av: Alice

nee, dom märkte inget >.<

jaa §§§ <33

2009-11-14 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0