so-prov :s

I dag fick vi fortsätta att skruva bord istället för fysik, men skit samma!
Vi hade ett läskigt so-prov om antiken Grekland och all gudarna, det var läskigt när Alma sa att det fanns
100 frågor!?
i så fall hade jag dött!
hahh, sen under arbetspass tro jag? så ritade jag shakira på min hand, och ulla på Almas hand och brandgelina på brillas hand, det var kul! dom blev riktigt heta !
jag tror att det var allt för i dag, men nu i kväll sitter jag och skriver en tråkig uppsats om dokumentären banans!
jaja, ha det så bra söeetisar
kramkram
alicepalice

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte kul att skruva bord hhah Xd sånn damp vi hade :p

2009-11-11 @ 18:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0