aldrig mer igen

I dag när jag var på väg hem, så skulle vi svänga av vid rondellen, detta e nog en av det hemskaste upplevelserna jag har haft.
Bilen som är precis bredvid oss, ska svänga av vid en annan fil, och måste då först vänta på att vi ska köra in.
Men han kör rätt på och kollar åt ett helt annat håll, när vi kör in så kör han rätt på oss. 
Rätt in i dörren bredvid framsätet, där jag satt. Efteråt har jag aldrig varit så chockad, jag antar att nummer 19 inte ger mig tur, för en hel andra saker gjorde min dag hemsk.
hoppas att ni hade en trevlig dag, och att ni inte hamnade i en bilolycka, ha en trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: - almaaa; <3

omg gumman, men allt är okej nu va ?

puss på dig älsk <3

2010-02-19 @ 21:49:01
Postat av: - almaaa; <3

tack !

asså jag fattar typ ingenting med bloggsaken just nu, hjälper du mig <3



puss ;*

2010-02-20 @ 00:17:17
URL: http://surrikaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0