avatar i 3D

I dag är det fredag!
har haft en lång skoldag kändes det som iaf.
Alma, Kathe,Emma och jag (mina kompisar för dom som undrar) vi var kvar på tredje våningen (skolan) till 4 :S
vi sprang och gömde oss varje kvart för vi tycktes höra lärarna komma :S drack te och åt mackor ^_^ mysigt!

i morrn blir det avatar i 3D med sötaste Alma (såklart)  jag har redan sätt den,men har tänkt se den igen. (alla säger att det är värt att se den i 3D), men frågan är får man ont i huvudet av att se den i 3D ? tacksam för svar ;)  
kommer att bli as kul ;) 

ha en underbar helg! I söt liten skata jag fotade :P
                               I
                              V

Alice 



Kommentarer
Postat av: eira

nej de gör nog inte ont att kolla i 3D :D

de e bara fett coolt ^^

Postat av: tilda

hej f9i n blogg!

kolla min

2010-01-30 @ 09:41:56
URL: http://geizha.blogg.se/
Postat av: mersiha

vsg, vad gör du då?:)

2010-01-30 @ 11:03:01
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: alice

okej ;D bra att jag vet o förväg :P

2010-01-30 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0